Директор: Конюшенко Надія Анатоліївна
Центр дитячої та юнацької творчості Драбівської селищної ради Черкаської області працює відповідно до річного плану роботи закладу, розкладу роботи гуртків. Навчально – виховний процес здійснюється на основі Закону України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Положення про позашкільний навчальний заклад, інших нормативно – правові документи Міністерства освіти і науки України, а також органів управління освітою місцевих державних адміністрацій.
Гурткова робота організована на базі позашкільного навчального закладу, а також на базі загальноосвітніх навчальних закладах.
Групи формуються згідно Положення про позашкільний навчальний заклад, cтатуту закладу та щорічного рішення педагогічної ради «Про комплектацію та наповнюваність навчальних груп». Середня наповнюваність у групі становить 10-25 учнів.
В навчальному закладі є колектив, якому присвоєно почесне звання вокальний ансамбль «Нова хвиля»
Вихованці Центру дитячої та юнацької творчості Драбівської селищної ради Черкаської області активно приймають участь у районних, обласних, всеукраїнських та Міжнародних заходах, конкурсах, виставках. Досягають великих результатів, маєм багато грамот і дипломів різного рівня, та гордимся нашими вихованцями які мають такі таланти.
Управлінське кредо
1. В освіті ніколи не було і не буде нових формул. Це завжди пошук, завжди шлях, де відомий тільки напрям.
2. Здійснювати управління на основі особистісно-орієнтованого підходу, сприяти створенню продуктивної команди, впроваджувати нові технології реалізації функцій управління, спрямувати всі форми контролю на мотиваційно-демократичне управління, впроваджувати нову етику управління, запровадити рівноправний стиль взаємин.
3. Розумна, розважлива мудрість - критерій, який об'єднує сьогодні педагога і вихованця закладу.
4. Ідея, інтелект, професіоналізм, індивідуальність, інтелігентність, імідж, інновації.
Основні функції управлінської діяльності адміністрації
1. Організаційна
2. Інформаційне забезпечення
3. Діагнозтична
4. Контрольно-аналітична
5. Регулятивно-корекційна
6. Прийняття рішення
Функції управління
Цільові |
технологічні |
|
Розвивальні |
|
Традиційні |
Інноваційні |
|
Педагогічне керівництво вихованцями гуртків |
Прийняття управлінського рішення |
прогностичні |
Бачення стратегії та розвитку |
Управління освітнім процесом |
організація і планування |
представницькі |
Керівництво та моніторинг освітнього процесу |
Адміністративна та фінансово-господарська діяльність |
координування, коригування, регулювання |
менеджерські |
Мотивація та управління персоналом |
Фахове викладання |
облік і контроль |
консультативні |
Управління розвитком та фінансами |
Громадсько-пропагандистська діяльність |
|
політико-дипломатичні |
Внутрішня та зовнішня комунікація |
Види контролю адміністрації
Директор, методист здійснюють наступні види внутрішнього контролю:
-
Попереджувальний — ознайомлення із щоденним планом роботи гуртка.
-
Документальний — перевірка журналів гурткової роботи, щоденних планів-конспектів гурткового заняття, ведення необхідної документації роботи гуртка.
-
Оглядовий — знайомство з роботою молодих педагогів.
-
Персональний — вивчення системи роботи педагога, що атестується.
-
Тематичний — відвідування занять гуртків, виховних заходів із метою оцінки ефективності методів навчання і виховання, вибраних форм заняття гуртка та ін.
-
Епізодичний — відвідування занять гуртка, виховних заходів із метою перевірки готовності керівника гуртка до їх проведення.
-
Цільовий — відвідування занять гуртка, виховних заходів із метою вивчення педагогічної майстерності педагога, сформованості знань, умінь, практичних навичок гуртківців.
-
Адміністративний — під час вивчення питання, що виноситься на розгляд педагогічної і методичної рад.
-
Фронтальний — вивчення системи роботи педагога, занять гуртка (розвиток мислення, уваги, пам’яті, волі, творчості, допитливості, зацікавленості та ін.).
-
Взаємний — відвідування занять педагогами у присутності адміністрації.
-
Фрагментарний — відвідування занять, виховних заходів із метою втілення у практику роботи рішень педагогічних рад, методичних рекомендацій тощо.
-
Паралельний — відвідування занять у 2—3-х однопрофільних гуртках, в однакових вікових групах, але в різних педагогів.